Kontrast

"Food From Poland"

Pobierz stronę DOC PDF
Data publikacji: 2009-05-01

01.05.2009 r.

Skrót: W artykule wypowiada się pięcioro przedstawicieli firm posiadających marki własne. W tym Szymon Kaczmarek, Business Development Manager INCO-VERITAS SA. Poruszane są tematy jakości, ceny produktów i potrzeb konsumentów na rynku Polskim.


Cytat:“Opinia dotycząca tego, iż produkty markowe są gorszej jakości niż nazwy firmowe traci rację bytu”


Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie
Jeśli widzą Państwo ten komunikat oznacza to, iż przeglądarka ma wyłączoną obsługę JavaScript.
Do poprawnego działania strona wymaga włączonej obsługi JavaScript. Prosimy przejść do ustawień przeglądarki i aktywować obsługę JavaScript.