Kontrast

„Markowe czyszczenie”

Pobierz stronę DOC PDF
Data publikacji: 2011-09-01

Handel

Autor: Ilona Mrozowska

Skrót: Artykuł koncentruje się na analizie rynku środków do pielęgnacji obuwia. W opinii autorki publikacji, wybór określonych produktów przez konsumentów jest uzależniony nie tylko od pogody, ale również mody.

Ponadto, ten rynek rozwija się dwukierunkowo: z jednej strony największym zainteresowaniem konsumentów cieszą się produkty klasyczne (np. pasty do butów w puszkach), z drugiej – nowości (takie, jak poduszki żelowe). Autorka prezentuje flagowe produkty INCO-VERITAS S.A. (Buwi), Sara Lee Household and Body Care Poland (Kiwi) oraz Werner&Mertz Delta Polska (Bufalo).

Cytat:
Dzięki zawartości wosków pochodzenia naturalnego, także pszczelego, nasze produkty chronią obuwie przed niekorzystnym wpływem czynników atmosferycznych i nadają połysk po wypolerowaniu – Magdalena Bonder, Specjalista ds. Marketingu i Rozwoju Produktowego INCO-VERITAS S.A.

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie
Jeśli widzą Państwo ten komunikat oznacza to, iż przeglądarka ma wyłączoną obsługę JavaScript.
Do poprawnego działania strona wymaga włączonej obsługi JavaScript. Prosimy przejść do ustawień przeglądarki i aktywować obsługę JavaScript.