Kontrast

Produkty PRL: jak się narodził płyn Ludwik

Pobierz stronę DOC PDF
Data publikacji: 2013-05-29

Żródło: mambiznes.pl

Autor: Grzegorz Marynowicz

Skrót: W wywiadzie Mirosław Wilczyński - Prezes Zarządu spółki GRUPA INCO S.A. przedstawia historię najpopularniejszego płynu do zmywania marki Ludwik. Zanim trafił do sklepów w 1964r. w Polsce nie używano płynów do mycia naczyń, środek ten zastępowano min. piaskiem.  

"Rozpoczęcie sprzedaży płynu Ludwik było odważnym przedsięwzięciem. Wcześniej na polskim rynku nie było tego typu produktów. Co więcej płyn zdobył popularność dzięki kampanii, która również była przełomowa jak na ówczesne czasy. Mowa o reklamach zawierających hasło „Ludwiku do rondla” - zmieniała ona podejście Polaków do sprzątania i prowadzenia domu, które wcześniej postrzegane były jako domena kobiet. Sam produkt jak i kampania zostały bardzo dobrze przyjęte." - mówi Mirosław Wilczyński, Prezes Zarządu Spółki GRUPA INCO S.A.

Marka Ludwik, kojarzona z poprzednim ustrojem, z sukcesem konkuruje z największymi zagranicznymi koncernami. Ludwik stale rozwija swoją ofertę. Oprócz płynów do mycia naczyń pod marką Ludwik produkowane są również: balsamy do mycia naczyń, mleczka czyszczące, tabletki do zmywarek i inne produkty potrzebne do utrzymania czystosci w domu.

 

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce cookie
Jeśli widzą Państwo ten komunikat oznacza to, iż przeglądarka ma wyłączoną obsługę JavaScript.
Do poprawnego działania strona wymaga włączonej obsługi JavaScript. Prosimy przejść do ustawień przeglądarki i aktywować obsługę JavaScript.