

Data publikacji: 2013-07-24
Rodzina płynów uniwersalnych marki Ludwik wzbogaca się o nowy wariant zainspirowany zapachem wiosny!
Nowy płyn uniwersalny Ludwik przywróci zapach wiosny w Twoim domu!
Płyn doskonale usuwa brud i tłuszcz z mytych powierzchni, pozostawiając nieskazitelną czystość, połysk oraz długotrwały zapach kwiatów bzu. więcej>

Data publikacji: 2013-06-21
Koleżanki i Koledzy,
Ogłaszamy Konkurs na „Najpiękniejszy ogród”. Pod tym pojęciem rozumiemy również balkon, taras i parapet. Konkurs trwa od 24 czerwca do 15 września 2013 r. więcej>

Data publikacji: 2013-05-08
GRUPA INCO S.A. wprowadziła na rynek serię nowych nawozów Florovit AGRO, stworzoną z myślą o profesjonalnych sadownikach, ogrodnikach i rolnikach. W ofercie znajdują się produkty wieloskładnikowe i mikroelementy niezbędne w uprawie wielkoobszarowej. Producent przygotował również kompleksowe programy nawożenia dedykowane dla różnych rodzajów upraw. więcej>
Data publikacji: 2013-01-15
1 stycznia 2013 ruszyliśmy z kampanią reklamową w TV. Reklamę można obejrzeć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kampania potrwa do Świąt Wielkanocnych. Celem kampanii jest uświadomienie Konsumentom, że marka Ludwik jest ekspertem nie tylko w ręcznym, ale również w automatycznym zmywaniu naczyń. Ludwik już nie tylko lubi zmywać, Ludwik lubi zmywać za Ciebie. więcej>

Data publikacji: 2013-01-09
Konkurs fotograficzny CIEŃ został rozstrzygnięty. Tytuł zainspirował uczestników do podejścia do tematu w sposób niejednoznaczny. Otrzymaliśmy prace, których autorzy potraktowali temat dosłownie, dla innych był jego interpretacją. więcej>